دلایل اظهارات تند نمایندگان رژیم صهیونیستی، کانادا وآمریکا درجلسه تصویب قطعنامه
 سایت اجتماعی،سیاسی بنارویه
وبسایت خبری بخش بنارویه/لارستان/فارس
درباره وبلاگ


به وبسایت سربازان امام زمان(عج) خوش آمدید!
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

دلایل اظهارات تند نمایندگان رژیم صهیونیستی، کانادا وآمریکا درجلسه تصویب قطعنامه

اخبار,اخبار سیاست خارجی,محمد خزاعی

 

اخبار سیاست خارجی - دلایل اظهارات تند نمایندگان رژیم صهیونیستی، کانادا وآمریکا درجلسه تصویب قطعنامه

 نماینده دائم ایران در سازمان ملل در واکنش به اظهارات نمایندگان رژیم صهیونیستی، کانادا و آمریکا در جلسه پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران در نفی خشونت گرایی و افراطی گری، گفت : در آن نشست، ابتدا نماینده ر‍ژیم صهیونیستی، اظهارات تندی را علیه این پیشنهاد و جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد که اینجانب هم پاسخ مناسب را به وی دادم.

محمد خزاعی در پاسخ به سوال ایرنا در این خصوص گفت : همچنین نمایندگان آمریکا و کانادا هم در این جلسه اتهاماتی را علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کردند و به نحو آشکاری عدم رضایت خود را از استقبال جامعه بین المللی و اکثریت قاطع کشورهای عضو سازمان ملل از پیشنهاد کشورمان ابراز نمودند.
 
سفیر ایران در سازمان ملل تاکید کرد خوشبختانه با توجه به حمایت قاطبه اعضای سازمان ملل و گروههای مختلف جغرافیایی از پیشنهاد ریاست محترم جمهوری کشورمان و از سوی دیگر راهکارهایی که برای طرح این قطعنامه بطور مستقیم در جلسه علنی مجمع عمومی انتخاب شده بود، نهایتا قطعنامه پیشنهادی با اجماع به تصویب رسید و اظهارنظرهای مخالف نتوانست مانع تصویب آن گردد.
 
وی خاطر نشان کرد ناخوشایندی برخی کشورها از ارائه و تصویب این قطعنامه بدلیل موفقیت جمهوری اسلامی ایران در صحنه بین المللی ارزیابی می شود. قابل ذکر است که موضوع و محتوای قطعنامه و پیشنهاد ریاست محترم جمهوری کشورمان بگونه ای می باشد که هیچ کشوری نمی تواند با اصول و مبانی منطقی آن مخالفت کند و به همین دلیل با اجماع به تصویب رسید. لذا برخی از اینکه ایران پرچم دار این ایده است و از حصول این موفقیت ناراضی هستند حملات خود را متوجه خود جمهوری اسلامی ایران نموده اند.
اخبار سیاست خارجی - ایرنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 22
بازدید هفته : 61
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 9986
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1